Sadra. Model. Axo

Model

Vybrala jsem dva stejných baráčky, myslela že to ne bude tak složité
na začátku jsem s tím bojovala.., vystřihla pár detailů a pak jsem se všimla že dělám to špatně, takže jsem musila začít to znovu :( ale byla to dobrá zkušenost,  vím jak na to, takže příště když budu dělat svůj barák nemělo bych být žádných problémů.
Nejsložitější část - střecha, to bych bez Martina nezvládla.
Také s lepením druhého baráku mi pomáhaly Ulyana a Soňa, a pak jsme spolu jich zaplňovaly. 

Nejvíc na co jsem se těšila tak to na lití sádry, což docela rychlý a zajímavý process. V konečném výsledku se mi to povedlo, a jsem spokojená. 


Axonometrie
Kreslila jsem to asi 30-40 minut. Každý z nás kreslil svoje baráčky trochu jinak ale dohromady to vypadá pěkný, je to vidět že jsme vsechy nad tim spolupracovali





 

Populární příspěvky z tohoto blogu

PechaKuchaLight_něco málo o mně ;)